Lze firemní kulturu pořídit už hotovou?

Lze firemní kulturu pořídit už hotovou?

„Pečujte o své zaměstnance a oni budou pečovat o vaše podnikání. Je to takhle jednoduché.“

Tak mluví o svých zaměstnancích Richard Branson a velmi se to blíží i mému způsobu uvažování. A proto se ve společnosti any.cloud zaměřujeme na firemní kulturu. Co to vlastně znamená být any.clouder? Naše podnikání se stále rozrůstá a máme spoustu lidí v DánskuPolsku i České republice, ale na budování skvělé firemní kulturyvelmi záleží. Klíčovým prvkem je podle mého názoru pěstování loajality zaměstnanců, aby mohli dělat maximum pro zákazníky.

Přísady mého receptu na rozvoj firemní kultury:

1 týmová spolupráce, která nezná hranic

Protože naše kanceláře jsou od sebe vzdáleny stovky kilometrů, je velmi důležité, abychom spolu komunikovali a spolupracovali – každý den a bez ohledu na to, kde zrovna jsme. Pravidelně se proto scházíme a sdílíme znalosti a zkušenosti týkající se našich výsledků, naší činnosti a trhů, na které se chceme zaměřit. Společně se zabýváme marketingem i prodejem a hlavně si vždy pomáháme dosáhnout svých cílů.

4 čajové lžičky respektu, inovací, spolehlivosti a prostoru pro rozmanitost

Společnost any.cloud má různá oddělení, ve kterých pracují specialisté a odborníci na dané oblasti, ale to neznamená, že myslíme pouze vertikálně. Je to právě naopak, což znamená, že největších úspěchů dosahujeme kombinací správných zdrojů znalostí. Děláme to pro vyšší účel. Přirozeným důsledkem je, že plně respektujeme znalosti svých kolegů, navzájem si radíme a sdílíme poznatky. Náš pevný tým pracuje jako jeden, což nám umožňuje posouvat řešení na vyšší úroveň.

2 lžíce oddanosti a rozvoje

Ve společnosti any.cloud máme velkou výhodu – naši lidé disponují tolika dovednostmi, že se vzájemně doplňují a společně tvoří celek. Výsledkem je fantastický tým, který všechny své členy rozvíjí a pozdvihuje o úroveň výš. Je pro nás velmi důležité do členů týmu investovat, takže speciální kapitola rozpočtu je vyčleněna na certifikaci a školení pracovníků, aby jejich znalosti byly vždy špičkové.

1 špetka skvělého prostředí a společenských aktivit

Kvalifikovaný zaměstnanec neznamená jen zkušený profesionál. Vztahy na pracovišti posilujeme a chráníme v rámci čtvrtletních setkání any.outing. Jde o společenské události, které nabízejí akci, kulturu, nebo čiré požitky. Máme to štěstí, že se jich pokaždé účastní mnoho lidí, což velmi posiluje našeho týmového ducha.

Spousta společností se chlubí prostorem pro odlišnosti. V našem případě to bereme opravdu vážně, protože pracujeme z prostor na Islands Brygge v Kodani, které nabízejí nádherný výhled na úzký průliv mezi Islands Quay a Kalvebod Quay. To se velmi hodí jako vizuální inspirace při řešení problémů a rozvíjení nových nápadů.

Moje vize

Mým snem je, že nám společnost any.cloud bude poskytovat, co potřebujeme, abychom byli nejlepší v tom, co děláme. Příliš rozmělňovat síly není dobrý nápad, a proto se specializujeme a soustředímepřesně na to, co děláme. Jsem přesvědčený, že tak zajistíme ta nejlepší řešení, nejvyšší kvalitu a nejlepší spokojenost zákazníků – tím chceme být proslulí.

Chceme být i nadále jedineční a přinášet zákazníkům hodnoty takovým způsobem, na který nikdo jiný nepřišel. Jsem velmi rád, když můžu být v přímém kontaktu s tím podstatným, takže k nejdůležitějším nástrojům pro náš úspěch patří a i do budoucna patřit budou mezilidské vztahy a dovednosti. Společnost any.cloud je pro mě bezpečný přístav a výchozí bod pro velký a složitý svět cloudu, kterým zákazníky provádíme na základě svých odborných znalostí a mnohaletých zkušeností. Jsme ti, kdo spojují různé technologie do nejsilnější možné obchodní platformy pro naše zákazníky, a tím zlepšují jejich produktivitu a kvalitu.

Mým hlavním cílem jako generálního ředitele je motivovat a nadchnout členy svého týmu, aby rádi chodili do práce a naši any.cloudeři u nás rádi zůstávali. Musíte odejít chytřejší, než jste přišli, a mým úkolem rozhodně je podněcovat inovaci a energii, abyste se vy jako kolegové stále posouvali kupředu, stejně jako naše společnost. Naše firemní kulturaje pro mě důležitá a vytvářením prostředí pro společenské kontakty a společné trávení času chci zajistit, aby práce v naší společnosti měla i sociální pozitiva. Všichni pak můžeme společně posilovat pocit komunity, která pro naše zákazníky i pro nás samotné tolik znamená.