Na našich klientech nám záleží, a proto jim chceme pomáhat s růstem podnikání. Rychlá a efektivní podpora zákazníků je pro nás klíčová. Ať jste kdekoli, chceme, abyste byli 100 % času na 100 % efektivní. Naším cílem je zajistit, aby naše služby zvýšily kvalitu a produktivitu vaší společnosti. Zavazujeme se, že vám naše IT řešení pomůžou v co nejvyšší míře a co nejjednodušším způsobem.

Podpora kdykoli a kdekoli budete potřebovat – vy rozhodujete, jakým způsobem

O podporu našich zákazníků se stará tým odborníků, kteří pomáhají řešit problémy, a ne pouze odpovídat na tikety. Naši zaměstnanci jsou odborníky v oblasti cloudových služeb i infrastruktury a umějí vyřešit problémy s PC nebo Macem. Prostřednictvím pravidelných školení udržují krok s nejnovějšími vývojovými trendy v oboru, a proto vám mohou nabídnout tu nejlepší možnou podporu. Budete tak mít víc času soustředit se na to, co děláte nejlépe.

Pomůžeme vám online

Známe nastavení každého jednotlivého zákazníka a můžeme se připojit ke každému počítači ve vaší společnosti. Pomocí bezpečného softwaru s námi můžete sdílet svou obrazovku, a vše tak proběhne na dálku. Rádi vám pomůžeme s instalací programů, nastavením tiskáren nebo řešením chyb.

Pomůžeme vám přes telefon

Pokud potřebujete pomoc po telefonu, naši technici jsou vám k dispozici každý den. Většinu problémů mohou vyřešit položením několika jednoduchých otázek a navést vás prostřednictvím jednoduchých pokynů. Pokud máte jakýkoli problém, jednoduše zavolejte a my vám rádi poradíme.

Návštěva přímo ve vaší společnosti

Někdy k vyřešení problému nestačí rada přes telefon, a problém si tak vyžaduje návštěvu u vás ve firmě. Pokud potřebujete k vyřešení technického problému našeho technika u vás na pracovišti, není problém. Návštěvu naplánujeme tak, aby vám vyhovovala. Četnost a trvání návštěv se odvíjí od vašich potřeb.
Ať už potřebujete pomoci s řešením jednoduchého problému po telefonu, či kompletní servis na místě, budeme se těšit, že vám pomůžeme.

Pobočky máme ve třech zemích

Všimněte si prosím, že pro každou zemi nabízíme různé balíčky podpory uživatelů. Více informací o konkrétních zemích naleznete níže.

Typy podpory od any.cloud

Navštívíme vaši společnost

Můžete nám zavolat v pracovní době

Pomůžeme vám online (TeamViewer)

Kontaktní formulář

Často kladené otázky

Volat můžete v pracovní době, která je od 6:00 do 17:00 hod. od pondělí do pátku.

Zavolejte nám nebo napište e-mail a my vám co nejdříve zajistíme IT technika.

Můžete volat na číslo +420 725 870 000 z České republiky nebo na číslo +421 220 909 802 ze Slovenska.